الأسرار المعروفة

الاثنين، أكتوبر ١٦، ٢٠٠٦





فى انتظار ما لا يجئ

أنا متعب

هناك تعليقان (٢):

غير معرف يقول...

كلنا يا صديقي في انتظار هذا الذي يبدو أنه لا يأتي أبدا. . .
يمكن انت مش فاكرني، بس أنا فاكراك كويس وبحب أشوفك لما باتكعبل فيك بالصدفة في وسط البلد، بس في الحقيقة اتفأجت جدا من الطابع الهادي الرومانسي اللي فيه مسحة اكتئاب اللي في مدونتك مع انك مجرد مابتظهر في أي كادر بتشع فيه الفرح والحياة ، عموما مبروك علي المدونة وابقي زور مدونتي. .

أدهم الصفتى يقول...

يا مصطفى يا مصطفى
المشنقه هيه اللى مش عايزانى
بس الشعر حلو

سمسمه
أنا اللى حظى وحش لأنى مش فاكرك
بس انا باحاول اضحك الناس لأن عيونهم بتألمنى قوى و هيه حزينه
وانا أصلى مش ناقص
عمو صلاح جاهين بيقول
يوم قلت آه سمعونى قالوا فسد
ده كان ولد قلبه حديد واتحسد
رديت على اللايمين أنا و قلت آآه
لو تعرفوا معنى زئير الأسد
.......
فهمتى قصدى يا سمسمه
بجد فكرينى بيكى لما تشوفينى
أنا اللى سعادتى حاتزيد لو عملتى كده
أو ابعتيلى ايميل..حاتلاقيه فى
البروفايل بتاعى...وبجد نورتى المدونه

أدهم